rosenrött

Jag pratade med jobbet förut idag och meddelade att jag skulle bli hemma med Alexander även imorgon. Vi pratade en stund och Å avslutade sedan samtalet med:
-Ha det så mysigt nu!

Hm.
Jag har inte sovit riktigt på 3 nätter (och kommer troligtvis inte få göra det inatt heller).
Alexanders stubin är vanligtvis ganska lång men i sjukstatus är den superkort.
Alexander har kort sagt varit som en riktigt PMS-k*rring idag (får man säga så om sin son?).
Min arm är fortfarande lika ond trots utvärtes och invärtes bruk av NSAID. Att Alexander vill bli upplyft i parti och minut gör inte direkt saken bättre.

Jupp jupp, supermysigt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tröööööööööööst till dig och Kraaaaaaaaaaam

Postat av: moster/lillsyrran

^blås^ ^blås^ på de onda såren. Snart är jag hemma igen och då ska det nog bli bra ska du se. Kram.

2010-03-30 @ 19:50:15
Postat av: Spiro

tack tack..:o)

2010-03-30 @ 21:05:24
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Elin

Blir du gladare om jag skriver att jag (läs Iris) inte sovit en bra natt hemma på 2 år?!;)

2010-03-31 @ 09:43:51
Postat av: Spiro

Hehe, alla har vi olika preferenser... ;o)

2010-03-31 @ 12:08:47
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback