ibland gillar jag att ha fel

Såg fram emot denna måndag med lite lagom entusiasm. Maken skulle jobba över och jag skulle vara hemma med en snorig och lite smårsur son hela dagen.
Så fel jag hade!
Först fick jag besök av en jobbarkompis och hennes fina dotter. Skönt att hinna prata färdigt för en gångs skull. Ja nästan iaf, barnen avbryter ju lite ibland.. :oP


S fick agera sagotant en stund!

Efter de åkt gick jag och Alexander ut en stund i solen. Lekparkerna har äntligen tinat fram så vi såg till att njuta ordentligt av detta genom att besöka två av dem som finns i vårt område. Alexander var lyrisk! :o)
Sen blev det dock lite för mycket för den förkylda mannen misstänker jag. Hemvägen präglades av skrik och snor. Väl hemma var han nog påväg att hungra ihjäl så det blev kokt korv med bröd till middag...
Kvällen avslutades med ett skypesamtal med denna galningen (som även går under namnet "offa").


Kommentarer
Postat av: b-m

jag blir faktiskt avis på den där "offa"!!! kram på dej farmors gull

2010-04-26 @ 19:50:04
Postat av: Spiro

Du får väl komma igång och skypa du med! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback