Det blir aldrig som man tänkt sig...

Hm...

Jag hade sett fram emot en tågresa till Syster-yster för migsjälv i lugn och ro. Det föll sig även så att 1:a klass var billigast så det skulle bli en liten trevlig premiär.
Vad händer?
Tågj*veln ersätts med buss mellan Sundsvall och Gävle. Lagom kul.
Har nu bytt till tåg i Gävle och inväntar den sista bussen från Sundsvall.
I nuläget räknar de med att vi ska bli ca 1½ timme försenade. Återstår väl att se hur det blir.
Dessutom fungerar SJs "internet ombord" uselt, tur att jag tog med mobila bredbandet...

To be continued...

Kommentarer
Postat av: Åsa G

Hujeda vad fasligt! Jag har oxå 1a klass biljetter (köpt mkt billigt longtimeago)Tänkte ju sitta o lyxa mej i finsalongerna-så kanske det blir buss!!! Jaja..vi får välan se. Tampas även med askmolnet som kan ligga i vägen. Men det är ju oftast strapatserna man kommer ihåg. Du ser ju nöjd ut nu iaf;) Ha det bra./ Åsa

2010-04-25 @ 08:55:48
Postat av: Spiro

Det var rätt lustigt med paret som åkte bredvid mig. De hade oroat sig en massa för om det skulle kunna flyga pga askmolnet. Så blev det resan dit som blev risky istället, att hinna till det förbannade flyget!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback