fattig eller alkoholist? ;oD

Var och handlade imorse inför kvällens kräftskiva. Kunde konstatera att vi var lite efter vad gäller kräftorna då det inte fanns en enda "kräftpryl" på citygross... Kom då att tänka på att ÖoB brukar ju vara lite efter så jag åkte dit.
Klockan var då 9.45 och jag visste att systemet öppnade 10 så jag tyckte det var praktiskt att ta ÖoB i väntan på det.
Kunde dock konstatera att även ÖoB öppnade 10...
Övervägde för en stund på att skita i ÖoB men så slog mig tanken: Vad är värst: Hänga på låset hos ÖoB eller systemet?
Jag valde det förstnämnda.
Tyvärr hittade jag inte kräftgrejer, vi får klara oss utan, blir nog kul ändå!
Västerbottenpajen står i ugnen så nu kvarstår bara städning och dukning! :o)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hallo, jag såg kräftgrejor på Åhlens idag när jag var där!

Postat av: Spiro

Det gick ändå...:o)

2009-09-26 @ 11:31:18
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback