underbar familjelördag

Jahapp, så är det nya glasögon betällda då. Skulle ta ungefär 10 dagar att få dem. Valde mellan ett par bågar för 495 och ett par för 2600. Tyvärr blev det de senare alternativet. Men med tanke på att jag inte köpt nya bågar sedan 2003 tyckte jag faktiskt att jag kunde få det!
Efter vi lämnat av lillasyster vid bussen gick vi in på biblioteket för att jag skulle slippa amma sonen ute i kylan. Väl där blev det så att vi stannade en stund och bara myste och tittade på barnböcker. Därefter gick vi upp till bokia och använde mitt presentkort som jag fick i julklapp av jobbet. Tre böcker till Alexander blev det, kul!

Lugn och skön lördag kort sagt. Vi kommer även mumsa pizza till middag idag. Det hör väl ändå till dagen efter kvällen före eller hur? :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback