puffy eyes

Tror jag fått mitt straff nu för mitt osyndiga leverne denna helg... Sitter just nu i telefonkö till sjukvårdsrådgivningen. De kommer troligtvis säga att jag borde komma in så de får ta en titt.
Vad som är fel? Inget allvarligt direkt, förutom att jag svullnat upp runt ögonen så jag ser helt jävla galen ut!


Svullen ovanför vänster öga och nedanför höger... Skitsnyggt

UPDATE: Jo, enda rådet jag fick var att komma in. I samma mening meddelades jag även att jag nog skulle få vänta länge. Det var tydligen proppfullt på akuten... Tror jag avvaktar istället, ingen lust att sitta där i timtal.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag såg ut sådär en gång. De tog lite prover och såg att jag var allergisk mot ägg! Vid närmare eftertanke hade jag råkat klia mig i ögat när jag gjorde sockerkakssmet och därav svullnaden.

Så nu gör jag sockerkaka utan ägg :)



Kan det vara något så enkelt som att du inte tål mascaran? Hoppas att det reder sig iaf. Kram

Postat av: Spiro

Lär ju vara någon typ av allergisk reaktion. Känns lite konstigt med tanke på att det är mitt livs första! Funderar om det kan vara sminket jag hade i fredags som är boven, men känns konstigt med tanke på att reaktionen inte kom förrän lördag kväll!

2008-11-23 @ 18:55:22
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Karro

Men oj vännen... hoppas du blir bättre snart.

Åsså ska vi boka en träff..

Kram

2008-11-24 @ 11:18:11
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Spiro

Förhoppningsvis hjälper salvan jag fått! Dejt där en viss Lisa med bebis också kommer närvara hoppas jag? :o)

2008-11-24 @ 12:41:40
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback