Jag ser ljuset!

Den gode läkaren jag träffade igår hade nog inte fått legitimationen i flingpaketet ändå. Ögonen känns mycket bättre idag, skönt! Ser fortfarande ut som jag gråtit i fem dagar men det är väl skit samma. Folk tror väl bara att jag är en uttröttad småbarnsmamma eller så. :o)
Idag ska jag och Alexander iväg en sväng till mina föräldrar. Min mor hade börjat få allvarlig Alexander-abstinens! (och jag tycker det är trevligt att slippa byta blöjor, torka kladdig mun osv under en dag)

Nu är det mindre än 1 månad kvar till Alexanders första jul. Alexander önskar sig en pulka, nya pyjamaser i storlek 80 och ytterkläder typ halsduk, vantar, mössa. (skor? kanske kan vara bra att ha då han ska åka pulka? storfotad som han är skulle jag tro att 21-22 passar hans fossingar)

Jag önskar mig presentkort på kläder och fred på jorden! :o)

Kommentarer
Postat av: Karro

Hahaha å där kom önskelistan... perfect, jag är inte riktig klar med min än.

Kan vi boka snart nu rå?

Postat av: Spiro

Jupps, slå en pling när du har tid att snacka så kan vi komma överens!

2008-11-25 @ 22:26:03
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback