Big time I-landsproblem

Jaha, då var det gjort.
Nu har jag anmält mig till klassfesten 6/6 då det är 10 år sedan jag gick ut 9:an. Jag har varit i valet och kvalet länge om jag skulle gå eller inte men M har peppat mig och nu är beslutet taget. Är det supertråkigt eller om Alexander skulle behöva mig så är jag ju faktiskt inte långt borta! Ska se till att bunkra så det finna massor av bröstmjölk hemma tills dess i alla fall! :o)
En annan sak som jag funderat på är hur jag ska göra med är mjölkmaskinerna. Jag menar, förfesten börjar redan 16.30 och sedan är inte maten förrän 20. Dom lär ju bli rätt så "stinna" om man säger så.
Ta med sig pumpen och smyga undan på toa 20 min?
Be M komma ner någon gång mitt i och ta med sig Alexander så han får sköta "tömningen"?
Någon som har något bra tips?
Sen kvarstår ju den stora frågan: Vad tusan ska jag ha på mig??? %o)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh du, jag har ju precis samma funderingar! Fast jag har inte nära till Iris däremot, så jag hoppas verkligen att det går bra. Jag har nog tänkt att gå in på toa å pumpa ur lite mjölk för hand, annars spricker de nog. Ibland behövs ju inte så mycket... Å vad har man på sig? Vad är modernt? Haha, var å kollade lite igår å känner mig hur vilsen som helst, när hände detta?:) Jag ser iaf framemot festen, bara jag hittar ngt att ha på mig (som inte gör att jag ser gravid ut) så är jag nöjd!

2008-05-27 @ 12:20:52
Postat av: Spiro

Hm, pumpa för hand hade jag inte tänkt på. Då försvinner ju problemet med att behöva ha så stor väska att pumpen får plats.. %o)Har också försökt titta på nätet för att hitta något bra=svåååårt! Får ta en sväng ut på birsta i helgen tror jag... Känns som om klänning/kjol är bästa grejen för att inte se gravid ut tror jag...

Postat av: tinis

Då syns vi darling =)

2008-05-27 @ 18:20:59
URL: http://tinaz.bloggagratis.se
Postat av: Spiro

Prima! :o)

2008-05-27 @ 20:08:35
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback