v.40

Tävlingen går vidare och några stycken har redan "tiden runnit ut" för. Jag hade gissat på idag men det blir nog svårt tror jag. Inte ens några förvärkar hittills idag för ovanlighetens skull.
Förhoppningsvis blir detta i alla fall sista veckouppdateringen som jag gör där det finns en bebis-mage att visa upp. Därför så för det bli en bar mage idag.

79247-818

Om man tittar lite extra på bilden ser man att jag inte har röda strumpor på mig utan att mina fötter de facto har antagit den färgen. För att glädja er ytterliggare har jag även tagit närbilder på fötter och händer:

79247-82079247-819

Så vackert! %o)
Som lillasyster sa igår:
"Nu kom jag på vad jag tänker på när jag ser dina händer: Shrek!"
Själv tänker jag på Frodo Baggins när jag ser mina fötter... %o)

Kommentarer
Postat av: mamma

Kraaaaaaaam, snart...........

Postat av: Syster Anna

Hej soon to be mama! Jösses du vilken svullenhet. Men snart är den förbi och en liten knodd får se dagens ljus. Ja, ILK är ju back on track på MAVA som "hyrdoktor" som han föredrar att kallas, hehe. Han blir där 3 veckor till att börja med men när ma minst anar det är han nog tillbaka på 25:an och gästspelar. Det roligaste är att han fått ett vikariekort..:) Lycka till nu med föderiet! Jag håller tummarna! Kram kram!

2008-03-27 @ 12:16:44
URL: http://shebelowthetree.blogg.se
Postat av: Spiro

Mamma: Nä, snart är det kryyyyysta som gäller! ;o)

Anna: Alla hjärtsviktare kan slänga sig i väggen! ;o) Haha, rätt var det är så är han nog anställd igen ska du se! :o)

2008-03-27 @ 13:09:20
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback