alles gut

Hehe, jag grämer mig lite över att jag inte döpte föregående inlägg till "värkligt"... Då har man nog inte så mycket problem om såna saker tar upp ens tankar.
Var hos barnmorskan idag och kollade trycket igen. Det hade gått ner till normala nivåer igen, skönt! Till viss del tror jag även att det är dom där automatiska blodtrycksmätarna som är lite sisådär, litar inte riktigt på dom. Tacka vet jag gammalt hederligt manuellt blodtrycksmätande (fast det är så
tråkigt). Urinprovet var även det bra idag. Ingen proteinuri idag inte!
Sen passade jag även på att fråga om det är ok att basta och fick klartecken för detta, härligt! Eventuellt blir det en tur till föräldrarnas bastu redan ikväll, skulle vara skönt för min täppta nos och sega kropp.

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

hey! Då får ju inte vi vara med! Lyllo! Men vi klarar oss nog utan bastu. Jag börjar undra om termostaten i lägenheten är trasig? Känns som en bastu i hela lägenheten.
Jag och pappa har nyss bestigit den tuffa backen upp till Hannas hus. Hjälp! vad det var jobbigt! Minst ett litet kebinikajse var det ;) Vi har åkt spårvagn, själva(!) In till Citty för att gå på ett riddar-muséum. Jättecoolt!
Hanna kommer nog snart hem och till dess hade jag tänkt baka en kaka. Så Ha det så bra i bastun, även om vi inte är där ;)

Hälsa!

2008-03-03 @ 16:07:17
Postat av: Spiro

Vilka coolingar ni är! Bastun var en riktig höjdare! :o)

Postat av: Karro & Cino

Men attans nu kom jag på att jag skulle ringa dig för x antal timmar sen... Sorry glömde helt bort...
Ringer i morgonbitti ist.
Kram

2008-03-04 @ 22:30:54
URL: http://Carolliine.blogg.se
Postat av: Spiro

Jupp, det gjorde du! ;o)

2008-03-05 @ 11:16:39
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Sanne o

Vi jobbar o sliter o då o då kollar vi in din blogg för att uppdatera oss lite ;o) Men inget nytt inlägg idag än så länge, så då är väl allt bra me er iaf! Kramisar

2008-03-05 @ 12:51:43
Postat av: Spiro

Kul att ni kollar bloggen! Jorå, allt väl! :o)

2008-03-05 @ 13:42:40
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback