toppenkväll!

Åh, så bra vi hade det igår på gatufesten! Halv 3 slöt jag mina blå... Alexander var så snäll och tog sovmorgon till 7, käkade och somnade om till 11! :o)

Några av kvällens höjdpunkter:
-När vi skulle fråga en vakt om olika ingångar och vi upptäcker att det är en arbetskamrat till M.
-När det visat sig att de i kårhustältet serverar vår favoritöl arton56.
-När M går fram till en kille med ett nyckelband med texten "kronofogden.se" och får detta band!
-När vi står på en spelning och jag tittar på personen brevid mig och tänker: "Hm, han har en likadan kepa som Håkan Hellström hade på sin spelning". 2 sekunder senare inser jag att det ÄR Håkan Hellström! %o)
-När vi spelar black-jack och satsar 200 kr. 40 minuter senare har vi varit nere i 20 kr och vänt och vunnit tillbaka våra 200.
-När Timo Räisinen drar igång "Won't let the devil ruin it all"

Förövrigt: Varför är alltid festivalölen så blaskig och urbota äcklig?? De testar ju maten då borde de väl testa så att ölen är riktig starköl också tycker jag!

Försökte förresten vinna en fin mjukisko till min mor som tack för barnvakt men det gick inte så bra. Så jag fotade den och så fick hon en vinflaska istället. :o)


Kommentarer
Postat av: tinis

jadu, det var lite märkligt...Tyckte att jag knappt sprang på några andra än de jag var där med under gatufesten.

Postat av: Spiro

Samma här. Träffade bara M's arbetskompis, ingen annan..

2008-07-07 @ 11:00:57
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback