v.32

Just fått besked om att min havandeskapspenning som jag sökt från imorgon har beviljats. Det går inte att beskriva vilken oerhörd lättnad det var att få det beskedet! Känns dock lite overkligt att jag bara har 8 arbetstimmar kvar och efter det dröjer det mååååånga månader innan jag jobbar igen.
Jag vet inte om jag inbillar mig pga att barnmorskan sa att barnet lagt sig med huvudet ner men jag tycker magen känns lägre på nåt sätt. Tycker även att andfåddheten blivit mildare. Egentligen spelar det ju ingen roll varför det känns bättre, placebo är ju braiga grejer det!

79247-738

"Bebiströjan" som jag har på mig idag har blivit något av en favorit, mjuk och lång och dessutom ganska rolig. Upptäckte att jag hade en bild från v.20 då jag har den på mig så här kommer en liten jämförelse:

79247-744    79247-743

Haha, och jag som tyckte att jag hade så himla stor mage då!!! %o)

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Mer som en "kula" nu liksom, tycker du inte det?

2008-01-31 @ 15:31:06
Postat av: Spiro

Lillsyrran: Kula och kula, fotboll kanske är ett bättre ord? :o)

Postat av: Mocca

Vad skönt att det löste sig med FK, och oj vilken skillnad, precis som det ska vara :)

2008-02-03 @ 16:11:42
URL: http://mocca.blogsome.com
Postat av: Spiro

Mocca: Mm, stor lättnad..:o) Hihi, ja tänk om bilden till vänster vore v.32 och tvärtom, då vore det ju lite galet..%o)

2008-02-03 @ 20:23:42
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback