jamen det är ju fint väder i alla fall...

Det har varit en del klagoinlägg från min sida den sista tiden och tyvärr måste jag klämma in ett till. Sen ska jag försöka bättra mig. Försöka.

Mina jobbiga nätter har börjat synas på utsidan numera.
Påsarna under ögonen kan snart användas till att packa varorna från en veckohandling i känns det som.
Åt lunch med mormor igår och i vanliga fall när jag börjar prata om att dra mig hemåt brukar det komma protester om att jag kan väl stanna en stund till. Igår sa hon bara "ja, du ser väldigt trött ut".
Hrm.

På måndag ska jag i alla fall få åka och klippa mig, ska bli skönt att få bli lite bortskämd. Jag hoppas att
Eva-Lena ska kunna få mig att känna mig lite vårfräsch och inte bara gravidtrött.
Så, nu har du blivit varnad Eva-Lena, du har helgen på att fundera ut något bra sätt att lyckas med detta! Känn ingen press ;o)

Kommentarer
Postat av: Tina Zakrisson

Usch då! Det är tungt att inte få sova ut =(
Kramar till dig och bebben!

Postat av: Spiro

Tack!

2008-02-23 @ 11:57:05
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: lillsyrran

Stackars, stackars syrran...
Ta och kom ut på landet och få lite frisk luft så sover du säkert bättre. :D

OBS!:Kom ihåg före och efter bilder på håret!

2008-02-23 @ 12:20:31
Postat av: Spiro

Nu låter du som mamma... Det finns luft här oxå! %o)

2008-02-23 @ 12:58:38
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback