Flyttfunderingar

Jag funderar på att flytta.
Bloggen alltså.
Trivs väldigt bra med blogg.se men saknar funktionen att kunna lösenordsskydda vissa inlägg. Blogg.se har inte heller några planer på att lägga till denna funktion, trist tycker jag.
Känns som om det kommer att behövas när bebisen kommer, vill vara lite försiktig med att lägga ut bilder på honom/henne.
Nu är ju bara frågan, vart ska flyttlasset gå? Blogsome och wordpress vet jag har denna funktion, finns det fler? Hur användarvändliga är dom? Problem med driftstörningar och dylikt?

Tips mottages gärna!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är verkligen toknöjd med wordpress. Ytterst sällan några driftstörningar. Det är mitt tips alltså, har bara använt wordpress samt blogger.

Postat av: Spiro

Det låter ju bra!

2008-02-27 @ 13:37:49
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Elin

Åhh..skriv inte sådär, jag får ångest!!

2008-03-03 @ 12:55:14
Postat av: Spiro

Förlåt?

2008-03-03 @ 13:44:15
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback