nattens ljud

Jobbar natten för närvarande, därav den konstiga postningstiden.

Har en patient som ligger och sover i patientsalen alldeles intill ssk-expeditionen. Hon låter precis som något läskigt monster (ni vet, sådär dom låter när dom smyger på en, lite förnöjsamt väsande (ja, jag har ofta monster smygandes bakom mig)) när hon sover. Går allt lite kalla kårar längs ryggen när man sitter här inne ensam och det enda som hörs är hennes andning och mitt knappande på tangentbordet.

Jupp, jag har för livlig fantasi...

Kommentarer
Postat av: mamma

Du har alltid varit en liten mörkrädd tjej, det vet jag ;o)

Postat av: Spiro

Jupp jupp, hänvisar mörkräddheten till fantasin..%o)

2007-09-26 @ 16:09:52
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback