Utmaning

Jag har blivit utmanad av herr Wallin:

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information

  • Jag kan inte använda toaletten om det ligger något i den. Normalt tycker ni. Men även hemma. Om M bara slängt ett rent papper i toan, går inte! Måste spola först.
  • Jag sköljer alltid glaset en gång innan jag tar vatten ur kranen.
  • Något av det värsta jag vet är när någon andas på mig, spelar ingen roll om det är på en arm eller i ansiktet. Irriterande oavsett.
  • Jag vill ha så ljust som möjligt när jag är inne. Även om jag ska se en film eller exempelvis äta en romantisk middag. Min lägenhet är alltid lätt att få syn på eftersom det är den som lyser som om den vore radioaktiv.
  • Jag betalar mina räkningar samma dag jag får lön, och tycker det är lite småkul..
  • Jag har aldrig provat att röka. (Jaja, kommer inte på något bättre. Men de flesta har ju iaf provat).

Hm, det där var himla svårt. Tja, de flesta har ju gjort det här nu så 6 personer att utmana blir svårt. Karro, Karin och Linda hoppas jag iaf på.

Förövrigt börjar jag känna mig som en människa igen... :o)


Kommentarer
Postat av: Carolliine

Japp då är min utmaning ute på bloggen oxå då... det va inte så himmla lätt =) Hoppas att du mår bättre nu. / K

Postat av: Spiro

Ja, visst är det svårt att komma på nåt! Jorå, nu mår jag rätt ok. :o)

2007-03-10 @ 11:43:54
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback