R.I.P Chatta

79247-535

Idag har vår älskade Chatta fått somna in.
Kommer att sakna hennes sätt att sätta tassen i ansiktet på oss när hon ville ha uppmärksamhet. Kommer sakna hur nära ansiktet hon ville ligga när vi gosade. Kommer att sakna hennes trumpna min när vi skällde på henne då hon gjorde något hon inte fick. Kommer sakna hennes fascination i att bita i kartong. Kommer sakna hennes högljudda kurrande och speciella jamning. Tror faktiskt jag t om kommer sakna att hon bajsade brevid lådan om den inte var tillräckligt ren i hennes mått mätt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Gråt nu......men Chatta har det bra i katthimlen med möss och fåglar att fånga....sen är hon ett fint minne!

2007-07-14 @ 11:08:03
Postat av: Ann

Jag tänkte också påminna om katthimlen, men mamma här ovanför hann före, så jag instämmer helt enkelt i ovanstående talare!
Och sen vill jag tillägga att jag gillar din design på sidan, den är skitsnygg!

Postat av: TinaZ

Usch då! Det är så jobbigt när ett husdjur som blivit en nära vän dör! Bamsekramar till dig och Micke!

2007-07-15 @ 23:29:34
URL: http://TinaZ.bloggagratis.se
Postat av: Spiro

Mamma: Mm, och där är hon frisk och kry dessutom! Det är mer synd om mig och M!
Ann: Kul att du gillar designen! :o)
Tina: Ja, man försöker förbereda sig men det går lixom inte riktigt ändå...

2007-07-15 @ 23:33:52
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback