löningshelg

Imorgon är det dag förs tjejkväll igen.

Vi tänker vara lite crejsy och gå till samma ställe igen. Jag klagar inte. Då får jag dricka mer god öl. :o)
M försvinner iväg på hockey så ni behöver inte oroa er för att han skulle sitta hemma och gråta av ensamhet.

Innan det roliga måste dock M och jag städa imorgon. BLÄ!!!

Jorå, har lagt ett bud på en ny lägenhet nu, den med snedtaket och det som jag snackade om förut. Har tyvärr ingen planritning där, men ni kan få se bilder!:

79247-302

Fräscht kök. Inte jättestort med det finns "utvecklingsmöjligheter bakom kameran".

79247-303

Vardagrummet med snedtaket. Tror att det är lite högre takhöjd än normalt, där det inte är snedtak dvs...

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

SNYGGT!!!!

2007-02-24 @ 12:53:21
Postat av: Mocca

Vad mysigt det ser ut :)

Postat av: lillsyrran

Tittade lite närmare nu... liknar inte köket det ni hade i Kalmar?

2007-02-24 @ 14:56:05
Postat av: Spiro

Lillsyrran: Mm, visst e det fint? Nja, på vilket vis tycker du det är likt det i Kalmar då?

Mocca: Förhoppningsvis förblir det så när/om vi flyttar in! :o)

2007-02-24 @ 15:56:11
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: lillsyrran

Tja... om du bygger ut där kylskåpen är på bilden och ställer ett bord där så liknar det "kalmarköket". Spisen på samma ställe.

2007-02-24 @ 20:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback