erkännande

Jag har en liten.. Hmm, fascination kanske man kan kalla det?
M brukar stolt framställa det som: "Min tjejs favoritfilm är terminator!" Han är ganska nöjd att det inte är "den engelske patienten" eller nåt. Mitt intresse har lett till att jag samlat på mig en del.
Först och främst:

79247-29

Alla filmerna. 1an och 2an har jag både på vhs och dvd. 1ans dvd har jag två exemplar av... Missförstånd mellan mig och M. Så om någon är intresserad är den till salu. Min juvel är T:2 dvdn; ultimate edition. Där finns en grymt bra director's cut som förklarar en del man inte förstått tidigare. Rekommenderas varmt! Sen har jag även soundtracker till T:3, men det var kanske inte så mycket att ha. Har dock terminatorlåten som ringsignal på telefonen. :o)

79247-31

Denna fina affisch pryder toaväggen (och döljer en gul fläck..) här hemma. Fick den av mina fina vänner i Kalmar. När jag bodde i Kalmar fick den länge gömma sig på garderobsväggen (därav hacket i affischen) men nu får den glänsa dagligen! :o)

79247-30

Kul japansk affisch som införskaffats på
tradera. Brevid sitter en med starwars på, Ms favorit. Har planer på att rama in båda men har inte kommit längre än så...

79247-28

På TVn fajtas dessa två som jag fått av M. Synd bara att T-X ser lite kissnödig ut.. :o) Hon ser dock ut att vinna ändå.

79247-27

Ovanpå datorn, mittemmelan två gulliga träfigurer (!) har jag då en av slutscenerna i terminator 2. Även denna en present från M.
Sådär, nu har jag erkänt hela min fascination!


Kommentarer
Postat av: Karro

Hej.. ja det gick lungt till... tur va väll det.. Allt bra med dig då?

Postat av: Daniel

Weird! minns sagt.
I någon av mina skolkatolger (från forntiden) har en hel klass klätt ut sig som Arnold i T2. Solbrillor och skinnjacka. Tror det var en T2 klass på västermalm.
Kör ni msn så lägg till mig så jag får veta när det blir något fiske...

[email protected]

2006-06-01 @ 16:43:11
URL: http://family.blogg.se
Postat av: Spiro

Hrm, terminator e inte alls weird! de e bäst! ;o)MSN kör vi båda med, micke använder dock inte sin så frekvent..

2006-06-01 @ 21:20:24
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback