Äntligen december!

Många ser fram emot december för att de äntligen får pynta och göra mysigt hemma. Detta tilltalar inte mig direkt. Det innebär ju att man måste städa!
Nä, för mig är det allt gott man bakar och lagar.
För varje år samlar jag på mig mer saker som jag promt ska göra varje år:

  • Lussekatter (avklarat!)
  • Inlagd sill
  • Russinbröd
  • Julfudge
  • Struvor (hänger på att pappa är villig att hjälpa mig. Har svårt att få rätt temp på oljan)
  • Glöggodis (nytt för iår, återkommer med resultat när jag provat!)
  • Pepparkakor (tidigare år har jag köpt deg, iår ska jag testa att göra egen, spännande!)

Kommentarer
Postat av: Carolliine

Ja men gumman glöm inte allt julpyssel du ska gör den 10:e oxå =)

Postat av: Spiro

Nänä, men då ska jag inte göra något ätbart (så vitt jag vet..)!

2006-12-01 @ 15:19:14
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback