Håll till godo!

Hittade en lista hos Sandra som verkade kul. Ni får hålla till godo med denna ett tag då M's syster (en annan än den som var här förut i veckan) med familj och M's mor kommer på besök idag och stannar några dagar.
Here we go!

10 favoriter:
Färg: blått e flott!
Mat: Tacos går alltid hem
Band: Kent! De spelar på storsjöyran iår och jag kan inte gå!!! Stor sorg..
Film: Terminator :o)
Bok: Har en fantasytriologi som heter "Paksenarrion", vet inte hur många gånger jag läst den.
Sport: I love horses! Tyvärr inte så mycket utövande de senaste åren..:o(
Årstid:sommar!
Veckodag: fredag, hela helgen framför mig då!
Glassmak: choklad såklart! Gärna drakenglass
Godis: Se ovan.. :o)


9 för tillfället:

Humör: Smått stressad inför allt som ska fixas inför släkt-besök
Smak: Alexanderpussar :o).
Kläder: Mjukisbrallor och M's t-shirt med en stor "kuse" och texten "bug"
Bakgrund: Alex som leker i babygymet och börjar bli less
Nagellack: Det var väl några år sen sist..
Tid: 10.22.
Omgivning: Datarummet
Irritationsobjekt: Börjat få ont i ryggen..
Tankar: "hur ska jag lägga upp dagen?"


8 första:
Bästa vän: Maria
Screen name: Spiromatic
Husdjur: Två katter, Sjangen och Missimaja
Piercing: Piercade näsan när jag var 18, kvar är ett ärr...
Sport: Var nog hästar tror jag
Musik: Min första cd var "meatloaf-bat out of hell II". Gillar den fortfarande!
Bil: Min älskade saab som jag fortfarande har kvar
Film: Hade "black beauty" på VHS

7 senaste:
Cigarett: aldrig rökt
Mat: Det blev McDonalds igår...
Dryck: Vatten efter amningen imorse.
Biltur: Citygross och handling igår
Film: Såg "välkommen mrs doubtfire" igår.. *Skäms*
Spelad låt: Minns inte..
TV-program: Tittade på någon komdediserie medan jag ammade Alex imorse, ingen aning om vad det var

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: M och jag var väl vänner när vi först träffades kanske man kan säga.
Brutit mot lagen: Jupp
Blivit arresterad: Näe!
Badat naken: När jag var liten var det väl mer regel än undantag.. I vuxen ålder: någon enstaka gång har det väl hänt.
Varit med på TV: Blev filmad när jag satt i publiken på "globen horse show" räknas det?
Laddat hem en film: Faktiskt inte, för dåligt tålamod.

5 nej tack:
Kläder: Lacklegginsen som var så inne föll mig aldrig i smaken
Mat: Korv!
Musik: Dansband klarar jag mig utan
Dryck: Alkohol med hög alkoholhalt.
Personlighetsdrag: Personer som är övertygade om sin egen förträfflighet

4 saker:
Du gjorde igår kväll: handlade, åt middag vid 20, såg på film *rodnar*, ammade
Du kan höra just nu:  Alexander riktigt less i babygymet.. M som grejar i köket, brummande från datorn, Blogga som jamar
Du inte kan leva utan: Min underbara familj!
Du gör när du har tråkigt: Sitter på nätet, slökollar på TV, filosoferar, bakar

3 personer:
Du kan berätta allt för: Min M får veta det mesta
Du tycker om: Finns ju så många jag tycker om! Blir fel att bara skriva några
Du inte gillar: George Bush, Fredrik Reinfeldt, dumskallen Mugabe..

2 val:
Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Vår, närmare sommaren då!

1 önskan: Att datorn inte låser sig nu så jag får göra om denna lista...


Kommentarer
Postat av: Elin

Hmm..hon blev ju 5 mån igår, å 5x4=20, så kanske runt 19 veckor då?? Skulle ju vara underbart med en sån förklaring...:)

2008-07-20 @ 13:47:43
Postat av: Elin

Nu har jag kollat..21 veckor den här veckan som gått..?

2008-07-20 @ 13:49:36
Postat av: Hanna

Första screenname Spiromatic? Hm, anar jag viss försköning i listan? Hur var det med de där trippel-i:na?

2008-07-20 @ 17:17:40
Postat av: Spiro

Nu ska du vara tyst kära syster!! ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback