bilkärlek

För bilen gick genom besiktningen, tjalalalala!!
Gött!
Han är säker gamla Bettan..eum Silver menar jag.
Han har gått igenom varje besiktning sedan han blev min.
Då känner jag mig extra stolt över att jag skötte valet (pappa var med en bra bit på vägen men just den här bilen var han inte så intresserad av. Hur man nu inte kan vara intresserad av en Saab?) och inköpet alldeles själv. Ser ju onekligen ut som jag gjort ett bra köp!
Såhär lycklig var jag dagen då silver fick komma hem till mig! :o)

image473

Kommentarer
Postat av: mamma

Hanna kommer hem tjalalalala !

Postat av: E-L

Nu kommer nog Torgny bli jättestolt! Snygg bil!

2007-06-13 @ 19:38:14
Postat av: Spiro

Härligt!!! :oD Ringer imorgon när jag sovit klart!
E-L: Mm, Silver är min lilla älskling! ;o)

2007-06-13 @ 21:34:12
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback