Konsten att göra lunch i reklampausen till Days of our Lives*

  • Sätt på plattan, släng dit en teflonpanna, i med lite smör.
  • Vispa två ägg, krydda med salt och peppar.
  • Ta fram två knäckebröd, bregott, ost, juice och gårdagens sallad ur kylen
  • Häll i äggsmeten i stekpannan
  • Häll upp salladen på en tallrik, bred mackorna samt lägg på ost, ta även två skivor ost i stekpannan. Häll upp juicen i ett glas.
  • Vänd upp omeletten på tallriken.
  • KLART!

Nappen tar jag till efterrätt! %o)

*fråga inte...

Kommentarer
Postat av: Linda Sjölen

Bra jobbat! Det var länge sedan jag såg days of our lives nu men jag gissar att jag rätt snabbt skulle komma in i serien igen:)

Postat av: Spiro

Haha, ja man fattar rätt snabbt! :o)

2010-05-07 @ 16:51:16
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback