Glad påsk!

Imorgon ska jag och M på påsklunch hemma hos föräldrarna. Vi tyckte dock att vi borde ha lite påskkänsla även här hemma så vi gjorde en budgetversion av en påsktallrik. Det mesta hade vi redan hemma!
Det är M's tallrik ni ser på bilden, jag drack allså ingen öl, ni behöver inte oroa er! Dock luktade jag lite på den eftersom det är min favoritöl!

79247-815

Kom just på att imorgon är det 8 månader sedan jag upptäckte att jag var gravid och därmed är det också drygt 8 månader sedan jag smakade någon typ av alkohol (har inte tagit en enda klunk öl/vin/sprit!), rätt häftigt på något vis!

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Det är väl inget, jag har inte druckit på 14 år ;) Men starkt jobbat Syrran du är på rätt väg...

2008-03-21 @ 19:22:22
Postat av: Spiro

Touché!

Postat av: gela

GLAD PÅSK!! Drack heller inget när jag va gravid med våra tre. Men konstigt nog så va LÄNGTAN efter ett glas vin större än någonsin?? Kan det måntro beror på att jag inte FICK ta nåt.... Men idag e d ju tydligen helt ok m alkohol.....

2008-03-22 @ 09:58:36
Postat av: Spiro

Gela: Detsamma! Tycker att det är lika bra att låta bli helt, annars blir det så lätt att gränsen förskjuts. Jag tar inte heller en endaste klunk alkohol om jag vet att jag ska köra bil av samma anledning.

2008-03-22 @ 11:04:02
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: E-L

Jag drack vad jag trodde va alkoholfri glögg när jag va med wille (D intygade) så va inte fallet!
Kanske därför han är i sin egna värld???

2008-03-23 @ 18:55:48
Postat av: Spiro

E-L: Frågan är om det är D eller Wille som är i sin egen värld!? ;o)

2008-03-23 @ 19:25:15
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback