bastudramatik

Jag berättade ju för ett tag sen att jag fått klartecken till att basta från barnmorskan.
I mitt snurriga tillstånd glömde jag dock bort att berätta hur det hela gick.
Åkte ut till föräldrarna samma dag och hade även med mig mormor i bilen. Släktträff light alltså. Efter att middag inmundigats under häftigt flämtande från min sida (svårt att tugga med täppt näsa) begav jag mig i riktning mot bastun.
Det var då jag kom på att mor och far har en duschkabin med en inte så särskilt stor öppning. Berättade skojfriskt för mormor att jag hört om en kvinna som väntat tvillingar och inte tagit sig in i duschen de sista veckorna pga magens omfång. Vi skrattade gott tillsammans.
Sen skulle jag kliva in i duschen...
Jag säger som R.E.M. "oh no I've said too much"..
Det var lite liknande känsla som den jag har nuförtiden när jag tar på mig skorna: "Nämen det här går ju inte?! Men om jag vrider så, och drar så? PLOPP!"
I slutändan så kom jag alltså både in och ut ur duschen, dock med några små rivmärken på magen som påminnelse.

En sak är klar, ska jag basta mer innan bebben kommer får jag nog duscha i badkaret i fortsättningen för tänk om jag fastnat inne i duschen!!!
Vojne.

Kommentarer
Postat av: Carolin Mann

Hej =) Gud vad känner igen dej!! Jobbade inte du som ssk på stroke sommaren 2004? KRAM

2008-03-07 @ 19:08:05
Postat av: Spiro

Carolin: Stämmer bra det. Min första sommar som ssk! :o) Och du är usk-Carolin antar jag?

Postat av: Carolin Mann

Ja precis jag är usk-Carolin som nu jobbar som personlig assistent.. och det är bebbe på g ser jag =)!

2008-03-19 @ 22:51:22
Postat av: Spiro

Stämmer bra det..:o)

2008-03-20 @ 10:40:10
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback