Hata posten 2

Som ni vet har det varit en del krångel med min havandeskapspenning.
Idag ringde jag försäkringskassan och frågade hur länge till jag skulle behöva vänta. De påstår då att de skickat ett brev till mig om att jag måste skicka in mina inkomstuppgifter.
Vet ni när detta skickades enligt deras system?
11 januari! Ja, ELFTE januari!!!!
Har inte fått ett enda jävla pissbrev av dom!
Hon skulle skicka ett nytt idag med A-post så förhoppningsvis har jag det på måndag...

Tycker det borde vara min tur att ha lite flyt snart. :o(

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj oj oj... stackars syrran. Själv är jag utan föräldrar för tillfället. Vilken otur de kan ha va?

2008-01-25 @ 15:25:12
Postat av: Spiro

Föräldrafritt tror jag bestämt uttrycket är?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback