najsigt

Lunchen igår blev väldigt lyckad. Det fanns en hel del tjejsnack att ta igen! :o) Karro har lagt ut några bilder på sin sida som ni kan titta på om ni vill.  Tyvärr har både jag och Lisa svart på oss så det är lite svårt att se hennes mage. Supefin är den iaf! Själv såg man ju ut som en valross i vecka 31...(kändes så i alla fall.)
Alexander fick även superfina kläder av tjejerna, ska fota dem så fort jag tvättat dom och han fått prova!
För er som inte kunnat sova inatt kan jag meddela att det gick ypperligt att byta vinteroverallen och den nya kommer nog passa bra om några månader! :o)

Kommentarer
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Ja det låter som en bra idé...

Vad bra att det gick att byta overallen..

Kram till er

Postat av: Spiro

Jag slår en pling!

2008-08-28 @ 11:49:32
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback