v.31

Jag vet att det är dumt att redan nu börja längta efter att denna graviditet ska vara över, men jag kan inte hjälpa det. Jag är rätt så less på att känna mig som en skalbagge på rygg varje gång jag ska ta mig upp ur sängen. Det är tröttsamt att uppleva att golvet/marken är alltför långt borta så fort jag tappar något. Jag skulle absolut kunna tänka mig att få tillbaka min kropp nu och sluta känna mig smått skitzofren, är ju trots allt två människor i en, så att säga.
Dagens bild är väl inte den mest smickrande men jag tror den beskriver rätt bra känslan så jag bjuder på den! :o)

79247-731

Förhoppningsvis bara en vecka kvar tills jag får havandeskapspenning, hoppas försäkringskassan hör av sig snart!

Kommentarer
Postat av: Tina

Oj, nu har magen blivit riktigt stor. Måste vara tungt att jobba och hålla uppe ett glatt humör på ett så stressigt jobb ändå. Du gör det bra som klarar av att jobba. Havandeskapspenning? Innebär det att du kommer att få vila upp dig innan förlossningen? I så fall låter det väldigt vettigt. Kram på er =)

Postat av: Spiro

Tina: Stor mage=less spiro.. :o) Jupp, havandeskapspenning innebär att ligga på soffan o käka praliner.. ;o)

2008-01-24 @ 15:06:34
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Karro & Cino

Halloj Mamma Sofia :)
Nu växer det... Å så mysigt.. Dax att fräffas snart innan den lilla kommer.. Fick mitt "betyg" idag.. Bättre sent än aldrig.
Kram!

2008-01-24 @ 19:31:20
URL: http://Carolliine.blogg.se
Postat av: Spiro

Karro: Just nu känner jag mig inte så mysig, mullig är ett bättre ord... Hihi, ja pratade med Birgitta igår om betyget. Hon hade kommit på det alldeles själv men vi kom överens om att jag skulle få säga att jag påminnt henne! %o) Som sagt, har snart HP förhoppningsvis så då är jag tillgänglig närsomhelst för en "date" :o)

2008-01-24 @ 21:38:54
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback