matvrak

Jag har blivit utmanad av Elin att avslöja 5-7 udda eller märkliga saker om mig själv.
Eftersom jag gjort denna utmaning en gång förut väljer jag att avslöja 5 udda matvanor jag har! %o)

1. Jag äter inte varm korv. Eller tillagad korv ska jag kanske säga. Rå korv, ölkorv osv äter jag.
2. Jag dricker inte mjölk. Min storasyster var mjölkallergiker när hon var liten så om hon inte drack mjölk skulle inte jag heller det. Min föräldrar, som är mjölkbönder, är väl inte direkt överförtjusta över detta faktum..:o)
3. Jag hatar löskokta ägg. Så pass mycket så när jag kokar ägg kokar jag dem i ca 12 minuter för att undvika all risk av löskokning.
4. När jag äter äpplen eller päron äter jag upp hela frukten, med skalhus och allt. Praktiskt att inte behöva slänga något skrutt.
5. Jag har druckit rödvin endast en gång i mitt liv. Efter det blir jag illamående så fort jag känner lukten. (ja, ni kan väl gissa vad som hände..hihi)

Ni som känner er utmanade, go ahead! :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback