Ingen bebis ännu...

Tyvärr.
Anledningen till att jag inte bloggat på några dagar är INTE ett besök på förlossningen eller bebisleverans.
Det beror inte heller på att jag inte haft något att skriva, för nog har det hänt en del de senaste dagarna.

Anledningen att jag inte bloggat är att jag inte kunnat eftersom blogg.se skulle byta bloggplattform. Från början skulle det ta 6 timmar. Det tog tre dygn och dom lyckades inte ens göra flytten! DÅLIGT blogg.se! Har ju redan tidigare pratat om att
flytta och den tanken förstärktes rejält efter detta...

Nåja, för övrigt:
Magen och bebisen däri är kvar. Förvärkarna kommer och går. Jag försöker sysselsätta mig så gott det går för att inte bli galen av väntan, ibland känns det som om det inte kommer att komma någon bebis. Den sket i det liksom. M och jag har även kommit fram till att det som enligt böcker och så ska tolkas som hickningar från bebisen troligtvis är fnissningar från vår bebis:
"Hihi, nu tror dom att jag tänker komma ut igen. Det kan dom ju bara glömma!"

Kommentarer
Postat av: Linda

Blev ju o börja fundera lite on det blivit bebisleverans... men men.
Jag tycker det är spännande att följa din blogg nu. Hittade den nog av en slump för ett tag sedan.

Dom kan luras tidigt de där små... ;)

2008-04-01 @ 10:49:03
Postat av: Spiro

Linda: Kul att man kan vara till glädje! :o) Mm, tror det är en blivande practical joker därinne!

Postat av: Karin

Ingen fara, väntan är snart över, den kommer i natt - se tävlingen ;)

2008-04-01 @ 12:25:23
Postat av: Linda S

Nu får bebisen skynda sig ut för jag har gissat på den 1 april! och jag älskar att vinna!

2008-04-01 @ 13:07:10
Postat av: Spiro

Karin & Linda: För min del får någon av er gärna vinna!

2008-04-01 @ 16:02:16
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback