Skitsnack

För er som inte vet så har gravida en större tendens än andra att bli..Tja, lite långsamma i magen om man säger så.
Eftersom jag tydligen ska råka ut för varenda symtom man kan ha på en graviditet så har jag även fått uppleva detta. Fick dock ett hett tips av en arbetskollega att Anna Skipper hade ett
brödrecept som var både supergott och bra för nämnda problem. Att det sen var superenkelt att göra var ju inte helt fel. Så jag gjorde ett försök:

79247-656

Var inte om jag tyckte det var supergott men förvånansvärt gott med tanke på att "nyttigt gojs" som var i. Nu återstår bara att avvakta resultat... %o)
När jag ändå är inne på ämnet kan jag berätta att Wappa ligger och skäms efter att ha blivit påkommen som sängvätare:

79247-655

Numera är dörren till sovrummet stängd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback