listdags

Har brist på blogginspiration så jag kör väl fredagslistan på lördag då. :o)

4 jobb jag haft:

Kalvskötare
Hemtjänsten
Personlig assistent
Utomordentligt bra sjuksköterska (nuvarande jobb, hihi)

4 filmer jag kan se om och om igen:


Terminator 1, 2, 3
Dirty dancing... *skäms*

4 städer jag bott i:


City of öde Stöde
Sandö, vaddå, är det en ö?
Kalmar, now we're talking!
Sundsvall, home sweet home

4 tv-serier jag brukar titta på:

Cityakuten
Grey´s anatomy
House
Kan inte skriva en fjärde sjukhusserie så vi kastar in:
Desperate housewifes

4 platser/länder jag vill besöka:

Stod om Venedig i tidningen idag...
Pyramiderna vore kul att se
Nya Zeeland verkar spännande
Kalmar, var så länge sen sist...

4 typer av websajter jag besöker dagligen:


tjuvlyssnat.se
bloggar!
familjens hemsidor
spelsajter

4 favoriträtter:

Tacos (kvällens middag)
Olika konstellationer av potatis, gott kött, sallad och pappas goda sås
Sjömansbiff
quiche
*blir hungrig*

4 ställen där jag känner mig bekväm:


Sängen D'oh!
TV-soffan
Hos M
På jobbet för det  mesta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback