vilken dag!?

Jorå, dagen började så fint och bra. M och jag kom iväg i bra tid til jobbet.
Sedan brakade det hela loss.
3 patienter som skulle hem med allt jobb som det innebär. Sprang runt som en lite vessla (!) och försökte hinna med allt. När jag har som mest att göra kallar chefen in all personal för ett snabbt möte. Och vad får man reda på?
Jo att min "hemavdelning" 23B troligast kommer att stängas ned. Hoppla.
Det var bara att svälja klumpen i halsen och jobba vidare.
En av patienterna behövde få ett recept uthämtat innan hemgång, gick till apoteket. Där blev jag kvar i 50 (FEMTIO!!!) minuter. Man kan bli hysterisk för mindre. Till slut fick jag säga till att jag måste få mina grejer innan patienten åker!
13.30 intog jag min lunch på 5 minuter..
GAH!
Nu är jag hemma iaf. På vägen hem hämtade jag
dessa sötnosar. Den här gången var det Mejla som diggade kartongen. :o)

79247-202

Skrämmande skugga hon fick..:o)
Älgsteken har jag slängt in i ugnen så jag hoppas iaf på en trevlig avslutning av denna fredag från h-vete.. :o)

Kommentarer
Postat av: mamma

....oj,oj,oj...tröst tröst..kram kram !!!!!!

2006-11-10 @ 17:28:38
Postat av: lillsyrran

vilken hemsk fredag!

2006-11-11 @ 12:34:07
Postat av: Kerstin

Landstinget .-(

2006-11-13 @ 07:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback