Norrlänningen ger upp

Nä, nu måste faktiskt jag också klaga lite på kylan!

Minus 26 här i nuläget och jag ska om en stund promenera de 100 meterna till dagis och hämta Alexander, känns inte så lockande (promenaden alltså, inte Alexander).
Vad som är ännu värre är att hos föräldrarna är det 30 minus och deras bil vill inte starta. Jag som skulle åka och shoppa med lillasyster.
Är det bara jag och M som asscosierar till
day after tomorrow? %o)

UPDATE: Äh, nu har de fått igång bilen och det är väl bara att ta på en extra tröja då. Skönt att det är myggfritt! ;oD

Kommentarer
Postat av: Vivi

Vi har bara drygt -10 grader men tycker det räcker. Fick dock en jätteskön och varm jacka av Mats när jag fyllde år och köpt mig en mössa som jag verkligen trivs i och då är det kuligare att gå ut! :)

2010-01-07 @ 16:25:19
Postat av: Spiro

Äh, minus 10 är ju rena värmeböljan! %o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback