I did it!

Minns ni min misslyckade shopping i förra veckan? Idag gick det bättre...



Är lite osäker på färgen på jackan. Vad tycker ni? Den fanns i turkos eller svart med rosa ränder också. Såhär i efterhand skulle kanske den svarta matchat skorna (Ja Hanna, det är samma skor som vi tittade på i Stockholm) himla bra...
Sen blev det en Pipptröja (hans tredje), ett par byxor och tre par strumpor (traktor, krokodil och robot på. Han diggar motiv) till Alexander. Fick leta som en galning för att försöka hitta ett par mjukbyxor (inga hårda byxor på min pojke!) i lite gladare färg. Som ni ser lyckades jag inte värst bra. Var inte villig att betala 275 spänn för de härligt knallgröna på POP.
Utöver detta blev det några trosor och en present till M, men de grejerna får ni inte se! ;oP

Kommentarer
Postat av: mamma

Gult är...jättefint! Den verkar vara toppenfin tycker jag!

Postat av: Spiro

Mormor sa att hon och du gillar den färgen! :o)

2010-04-29 @ 19:22:03
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: ELin

Klart du ska ha gult! Jättefin färg, önskar att jag passade i det. Ang. färgglada byxor, har inte Lindex det? Iris har ett par knallgröna plysch därifrån...

2010-04-29 @ 20:35:30
Postat av: Spiro

Passar jag i gult då? :oP Kollade lindex, brukar hitta bra grejer där, men inte denna gången! Plyschisar är jag lite anti då de blir så förbaskat håriga... Ses imorgon!

2010-04-29 @ 21:19:32
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Anna

jag har aldrig gillat gult riktigt... turkost röstar jag på!!



såg knallturkosa/blåa mjukisar på Lindex


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback