help please!

Nästa helg ska jag och M på bröllop. Det är finingarna Elin och Krister som ska gifta sig. Superskoj! Dock har jag upptäckt två problem...

Problem nr 1: Hade tänkt ha min bröllopsklänning. Dock kom det olja på den när vi åkte med vagnen vid bröllopet och jag har inte lyckats få bort det. Det är iofs bara på själva bandet som går bakom ryggen så jag tror det går att dölja. Del två av problemet är att jag ju hade en vit sjal till. Vitt ska ju bara vara till bruden på bröllop. Vad ska jag då ha till? En bolero kanske? Äger ingen sådan. Nu är jag inne på om att jag ska ta klänningen jag köpte i Stockholm. Även den behöver jag dock något att ha över. Jag jobbar hela veckan... Vojne. Vilken klänning tycker ni att jag ska ha?

Problem nr 2: Bröllopet är i Indal. Varken jag eller M vill vara chaufför. Någon av er kära läsare som ställer upp? :o)

Kommentarer
Postat av: Linda K

stockholmsklänningen ser finfin ut! och så nån fil sjal eller en kavaj till :)

Postat av: Spiro

oh, tips från experten, tack! :o) Kavajer är superfina men äger faktiskt inte en enda... Får se vad jag hittar på stan idag.

2009-09-15 @ 11:21:42
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback