Glömde visst något...

Igår var vi ute hos föräldrarna för att rusta lite inför vintern. Bla skulle vinterdäcken på. Vi har sånadär knöliga däck med fem bulthål som är lite petiga att få rätt. Det var även lite mörkt i garaget och svårt att se så vi lånade en liten ficklampa av min far. 3 av 4 däck sattes på av yours truly utan större problem. Girl power!

När vi senare svänger i rondellen några kilometer hemifrån upptäcker jag något som kasar längs vindrutan. Vad är det om inte min fars ficklampa! Imponerande att den höll sig kvar i 4 mil! Det måste ju innebära att jag kör väldigt lugnt och försiktigt, eller?!? ;o)

Kommentarer
Postat av: Morfar

Min käreta var är du !!! Ska jag få leva i mörkret nu då. Det är tur att man har dubletter.

2009-10-11 @ 14:34:16
Postat av: Spiro

Ficklampan ligger i ett hörn och gråter, säger att hon inte kan förstå att du kunde ha en annan samtidigt utan att hon märkte något. Hon säger att hon aldrig vill se dig igen utan vill stanna här hos oss...

Postat av: lillsyrran

suck vilken humor min familj har...

2009-10-11 @ 18:51:15
Postat av: Spiro

Erkänn att du saknar oss! :o)

2009-10-11 @ 19:47:05
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: sara

HAHA!! det där tyckte jag var skitkul=) Men vart hade du lagt ficklampan? på taket?



Nu måstye jag jobba vidare! Vi ses!

Sara



2009-10-12 @ 00:55:26
URL: http://sara80.blogg.se/
Postat av: Spiro

Det tyckte jag också! ;*) Ficklampan låg längst upp på motorhuven. Där vindrutetorkarna är lixom. Därför såg jag den inte förrän den började röra på sig.. :o)

Tror vi skulle jobba tillsammans denna vecka va?

2009-10-12 @ 08:18:12
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback