Din lilla terrorist! :o)

Kommer ni ihåg när jag hade sett första avsnittet av "familjen annorlunda"?
Måste säga att jag ångrar mig lite. Programmet har blivit något av en favorit hos mig. Tycker familjen från Älvdalen är extra härlig. Det är lite underligt med tanke på att pappan är så himla "flickor gör si och pojkar gör så". Något jag brukar störa mig oerhört på. Tror det beror på att de är så härliga med sina barn och hittar på så mycket. "The sky is the limit" liksom.
För att ha så många barn tycker jag att de har grymt bra koll. Hatten av!
Sen är det även rätt intressant att det är så uppenbart att familjen med trillingar inte hade planerat att bli en storfamilj. Allt är så mycket svårare för dem på något vis, det märks att de tycker det är jobbigt. De andra två familjerna har ju "valt" på ett annat sätt och verkar trivas mycket mer med att ständigt ha barn omkring sig.
Vad tycker ni? Om ni inte sett programmet kan jag rekommendera det varmt numera! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback