Trötter

När vi kom hem från handlingen idag var Alexander trött, less och hungrig. Jag skulle börja med maten och orkade inte lyssna på honom så han fick en napp. För det mesta brukar han bara ha nappen när han sover så han blev rätt nöjd med det faktum att få ha nappen "dagtid". Jag började på med maten och sonen knatade iväg. Efter en stund blev det tyst. Ni som har barn vet att det är när det blir tyst som det är dags att gå och kolla vad de små illbattingarna pysslar med. Ofta kan man då finna dem i färd med att utföra en arkeoligisk expedition i blomkrukan, ta en närmare titt i toalettstolen eller kanske försöka dra svansen av en stackars katt.
Detta var vad jag fann denna gången:


Kommentarer
Postat av: Elin

Huga sötkillen!!:)

2009-07-31 @ 19:38:33
Postat av: Spiro

Man vill bara äta upp honom! :o)

Postat av: Vivi

Åh, så skönt det ser ut! Men hallå Fia, skynda på med maten!!! ; )

2009-07-31 @ 20:39:04
Postat av: Spiro

Hihi, precis, jag kommer nog aaaaldrig få någon mat!!

2009-07-31 @ 21:23:41
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback