Möhippa!

Nä, det blev ingen drakborg för mig igår.
Istället plingande det på dörren och i brevlådan låg en halsduk och en lapp som uppmanade mig att ta på mig oömma kläder samt ögonbindeln och ge mig ut till hissen.
Den avslutades lite lagomt hotfullt: "Du ha 5 minuter på dig"
Väl ute fick jag en fin liten cape på mig och blev satt i en bil. Efter lite snurrande hade jag ingen aning om var vi befann oss... :o)
Efter att vi åkt en stund blev jag av med ögonbindeln och i bilen visade sig
Karro, Åsa och Elin sitta! Hade dock listat ut det innan, smart som jag är! ;o)
Vi anlände till Västanåfallet och där dök även mina systrar upp! Det blev alltså islandshästridning, härligt att få sitta på en häst igen! Dessutom hade vi väldigt tur med vädret då det var uppehåll i regnandet just under den tiden vi red. Skönt att slippa bli blöt!
Efter lite fika åkte vi (efter att fått hjälp att laga en trasig ljuddämpare...) hem till Elin och badade badtunna och åt en massa smarrigt snacks. Efter lite dusch åkte vi in till stan igen och käkade på en av mina favvorestauranger. När vi käkat klart var väl klockan runt 22 på kvällen. De hade hämtat mig vid 10 på morgonen. Jag satt så smått och våndades över om det var något mer planerat, var sååå trött! Då nämnde dock Elin att hon var på hemväg och jag var räddad!
Tack så mycket för en supertoppendag tjejer! Ja, tack till M också förresten som var med i planerandet och har lyckats planera så att jag inte misstänkte någonting!

Idag har jag ont i insidan av låren, bröstmusklerna och korsryggen. Det märks att det var ett tag sedan man satt på hästryggen..

UPDATE: Eftersom Alex inte fick åka till drakborgen gjorde han idag sitt egna bollhav... ;o)


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv! Jag har också ont i kroppen, rygg och insida lår är mina fiender idag! Härligt med nöjen som gör nytta!;)

2009-07-10 @ 10:33:45
Postat av: Spiro

Själv hoppas jag att iprenen börjar göra nytta snart.. ;oP

Postat av: Tina

Vad skoj =)

Jag har alltid velat prova att rida Islandshäst!



Jasså, haha! Han har gjort ett bollhav ;)

Kellie brukade göra bollhav av nallarna (funkar ganska bra tydligen).

2009-07-10 @ 21:11:21
URL: http://tinaz.bloggagratis.se
Postat av: Spiro

Häst är bäst, ingen protest! ;o)

2009-07-10 @ 21:16:20
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Helené

De såg lite tomt ut i bollhavet :) Men så sött gjort! :)

2009-07-10 @ 21:59:19
URL: http://missh.blogg.se/
Postat av: Spiro

Jo, fast det är faktiskt en boll som döljs bakom hans huvud också! :o)

2009-07-11 @ 08:39:11
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Ja det var en himla rolig dag/kväll jag går fortfarande som en anka.. Tydligt att jag inte strechade vissa delar :)

2009-07-11 @ 21:36:06
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Spiro

Hihi, jag måste ha hittat rätt då för jag kände mig som en människa redan igår! ;o)

2009-07-12 @ 09:36:30
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback