final countdown?

Shit pomfritt, om en vecka gifter vi oss!
Igår var vi ut till bröllopsplatsen och rekogniserade lite igen. Denna gång var mina systrar också med, de ska sköta dukningen. Sen kollade vi att det mobila bredbandet fungerade där ute också.
Nej nej nej, har INTE tänkt blogga under min bröllopsdag! Vi ska däremot använda oss av spotify för musikunderhållningen! Det fungerade fin fint, gôtt!
Igår beställde vi även brudbuketten. Överlät beslutet om hur den skulle se ut till M då mitt blomintresse är, för att uttrycka sig milt, inte så stort. Det blev i alla fall cremévita rosor med lite grönt grejimoj runtom. Det blir säkert fint! :o)

Nu ska jag baka lite kakor till den stora dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback