Det blev ju sol idag!

Kom på en sak idag när jag satt på balkongen och försökte få en solbränna som skulle matcha bröllopsklänningen.
Att planera ett bröllop är lite som att gå igenom sin första graviditet

  • Det tar x antal månader
  • Man spenderar (alltför) mycket pengar på att köpa saker man aldrig tidigare handlat. Vissa saker kommer även visa sig totalt onödiga.
  • Man har ett datum då man ska få skörda frukten av allt sitt kämpande. Man får även ofta frågan när detta datum är.
  • Man ser fram emot detta datum med skräckblandad förtjusning.
Skillnaden är väl att bröllopet lär inträffa det datum som sagts... ;oP

Kommentarer
Postat av: Elin

Inte alls en dum jämförelse!!:)

2009-07-11 @ 23:18:36
Postat av: Spiro

Jag e smart jag! ;o)

Postat av: Tina

Mmm, det är stort!



Hihi, jag har redan planer för "vårat" bröllop, men Johan vet inte om vissa detaljer haha.

Sedan är vi inte förlovade ännu, så det blir inte inom det närmsta året iaf.

2009-07-12 @ 12:49:01
URL: http://tinaz.bloggagratis.se
Postat av: Spiro

Haha, lika bra att börja planera i tid! ;o)

2009-07-12 @ 15:35:42
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback