sjukdomsuppdatering och internt skämt

Alexander tillfrisknade redan under gårdagen och är idag sitt vanliga glada och busiga jag, skönt!

Förövrigt såg jag att en av mina
klasskompisar från högskolan börjat plugga igen och kom osökt att tänka på följande roliga historia:
"En myra (visst hette han Emil? hehe) var ute och gick. En elefant gick förbi och bajsade rakt på den stackars myran. Efter många timmar kravlar myran äntligen upp ur bajshögen och utbrister:
-Fy va äckligt, rätt i ögat!"

Jag räknar med att du berättar fortsättningen Emma! ;o)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, ja, det var ju många sådana skämt på den tiden, Kommer inte ihåg om den myran också hette Emil som fick bajset rätt i ögat men den här hette det i alla fall:



En elefant kom gåendes i i skogen och råkade trampa i en myrstack varvid det då utbryter krig mellan myrorna och elefanten. Helt plötsligt upptäcker en myra att en av dom lyckats ta sig upp på elefanten och då skirker myrorna: "stryp honom Emil, tryp honom!!"



haha DET är bra humor :)

Postat av: anna

här är en till gammal klasskompis!

kul att se att även du har barn och jobbar på.

skumt när man finner någons blogg bara av en slump och så uppdagar sig även 2 till - helt fantastiskt!

kramar Anna från gamla Kalmar-klassen

Postat av: Spiro

Emma: Men var det inte Emil som kröp upp ur blajan, upp på elefanten och då skriker hans kompisar? Eller finns det TVÅ Emil??? Hmm.. Mystiken tätnar! ;oD



Anna: Vad kul att du ramlade in här! Nu ska jag uppdatera mig på dig! ;o)

2009-02-24 @ 15:18:09
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Linda

Emma och Spiro, fan vad jag saknar er!! Skrattar så jag har tårar i ögonen! Eftersom jag får agera dommare, så kan jag friska upp erat minne med att det är TVÅ historier om myran Emil, en där han klev upp ur bajset och en där han ströp elefanten.

2009-02-24 @ 20:03:47
URL: http://lindakott.blogg.se/
Postat av: Spiro

Du vet så mycket Linda, du är min idol! ;o)

2009-02-24 @ 21:41:24
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback