strumbyxor och dagis

Om en vecka börjar Alexander sin inskolning på dagis och jag börjar jobba igen.
Det känns rätt skönt att M tar första inskolningsdagen, då slipper jag vara så himla nervös... :o)

Idag ska jag försöka hinna ner en snabbis på stan och köpa ett par strumpbyxor till
ikväll (Fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig men jag garderar mig genom att se till att ha ett par strumpbyxor).
Sedan är det möte på jobbet om indragningarna som ligger framför oss på sjukan. Alexander ska vara hos Almas mamma Åsa under tiden. Skönt, då kanske jag hinner höra vad som sägs... Det är rätt mycket energi i den där lilla busen nuförtiden. Det blir bra för honom att få busa av sig på dagis.. :oD

(snurrigaste inlägget på ett tag, jag vet, men jag lyssnar på rockklassiker och försöker kontrollera sonen samtidigt. Då blir det så...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback