Memories...

Idag gifter sig min barndomskompis, grattis Linda! Vi åkte förbi där idag och det såg väldigt mysigt ut! Självklart tänker jag tillbaka på vår dag som var så otroligt underbar. Det har inte ens gått en månad sedan vi gifte oss och jag vill redan göra om det! När jag nämnde det för lillsyrran var kommentaren.
-Jo, det är ju många som gör det (förnyar vigsellöften. red komm.), men kanske inte samma sommar!
Om en månad är det Elins (det är värt all stress och tandagnisslan, Elin!) tur, då lär jag vilja gifta mig igen! :o)

Förövrigt är jag tillbaka i hemmets trygga vrå. Idag var vi på marknad och införskaffade foppatofflor till Alexander. Självklart blev det cammostil! :o)


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt att det blev ett så bra minne, man har ju hört historier där bröllopet kanske inte blev så lyckat :-) Vi har också köpt foppatofflor till Sigge, världens bästa skor, säger jag bara, det gör inget om det är regn eller sol, de passar oavsett

Postat av: Spiro

Tycker det verkar bra att de är så smidiga att ta på!

2009-08-15 @ 22:20:43
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback