lite mammaskryt

Han lär sig snabbt nuförtiden vår lille pojke!
Igår så gav jag honom en kaka (jupp, jag är en sån hemsk mamma som ger mitt barn kakor) och sa "kaka". Direkt upprepade han "kaka"! När jag sedan visade honom kakburken en stund senare sa han det igen!
Igår när han skulle gå och lägga sig kom jag på att
Elin berättat att Iris kastar slängkyssar. Tänkte att jag skulle testa och lära honom. Efter att ha kastat några slängkyssar fick jag en tillbaka! Första gången jag visade honom.

Jupp, han är smart vår pojk.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Äsch, du är ingen hemsk mamma! Hemska mammor slår sina barn eller försummar dom, dom ger inte kakor till uppskattande ettåringar ;-) . Duktiga Alex!

Postat av: Spiro

Jag tycker faktiskt att jag är en rätt bra mamma (för det mesta, alla har vi våra downs), men jag/vi har väl ett lite mer gammaldags mat- och godisbeteende. :o)

2009-08-29 @ 19:12:11
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback