bra fast dåligt

Jag fick strunta i att vänta på att ta nytt körkortsfoto i väntan på hårklippning. Fick nämligen röstkort till kyrkovalet hemskickat idag. Det står mitt nya efternamn på det så jag antar att jag bör kunna legitimera mig som den personen också för att röstningen ska gå smidigt. Egentligen är väl inte kyrkovalet så jätteintressant men de där läskiga sverigedemokraterna verkar ju försöka utnyttja folks bristande intresse för att få mer makt. Och, som sagt, de är rätt läskiga tycker jag.
Men vet ni vad? Det var inte det jag skulle berätta.
Det jag skulle berätta var att jag var och tog körkortsfoton idag. Jag kunde konstatera att håret såg rätt ok ut ändå. Värre var det med de två gigantiska finnarna som flyttat in på min haka...

På körkortet blir ju bilden svartvit så förhoppningsvis slipper jag skämmas alltför mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback