Smartare än min bebis i alla fall

Mohahaha, jag har överlistat min 5½ månaders bebis!
Imorse när det var dags för käk fick han bara äta tills pänningen släppte på första sidan, sen bytte jag sida. Förvisso blev han inte direkt lycklig när jag avbröt hans frukost så abrupt men när jag visade andra sidan av "frukostbuffén" var det inga problem. Härligt! :o)

Idag blir det en promenad i solen i väntan på fadern som åkt på något så nördigt som
Star Wars-utställningen. Jag var erbjuden att följa med men tackade vänligt men bestämt nej! :o)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag har lekt Star Wars och Darth Vader nu i helgen. Mycket poppis hos Wille och Elliot.

2008-09-21 @ 14:35:22
Postat av: Spiro

Jo, de flesta av manligt kön verkar ju fascinerad av dessa filmer. Själv tycker jag att dom är bra att somna till..:o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback