Ordningen är återställd

M är hemma.
Bebisen sover.
Potatisgratängen står och gottar sig i ugnen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, låter som här hemma. Bråk, övertrött bebis, less mamma, minst sagt. Men 19.30 var potatisgratängen, köttet å kantarellsåsen färdig. Å Iris somnade som på beställning. Så underbart har jag nog inte haft det på 7 månader...:)

2008-09-19 @ 21:09:29
Postat av: Spiro

Vi körde potatisgratäng, fläskstek och rödvinssås. Det gick ner.. :o) Somnat snabbt två kvällar i rad alltså? håller tummarna

Postat av: Elin

Mmm..verkligen. Fast igår vaknade hon strax innan tio å grät, somnade om, vaknade å grät, somnade om..ungefär 15 ggr skulle jag tro!? Hoppas att det är tänderna, annars vet jag inte. Helt otröstlig. Fick sova med oss hela natten...

2008-09-20 @ 11:30:13
Postat av: Spiro

Men lilla gumman då! (och nu pratar jag faktiskt om Iris..hihi) Hoppas hon kommer "i fas" snart igen!

2008-09-20 @ 12:06:23
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback