700 spänn

Igår hade lillasyster och jag lite quality time.
Först var vi och shoppade. Syrran köpte massa fina kläder, jag köpte miniderm och en ny nappflaska till Alexander.. %o) Men jag prövade faktiskt lite kläder!
Efter lite middag åkte jag och syster på bio.
Patrik 1,5 blev det. Den kan rekommenderas varmt, gott om igenkänningsfaktorer trots det "udda" ämnet! En riktig "feel-good" film var precis vad jag behövde. Första bion sedan Alexander föddes dessutom.

I övrigt så drömde jag inatt att Elin fick en till bebbe, en pojke. Han förlöstes med kejsarsnitt och jag försökte ge Elin massa råd om hur hon skulle må bäst efteråt. Hon tänkte dock åka med hela familjen till Helsingborg dagen efter. Det tyckte inte jag var så bra. Sen när jag skulle gå därifrån var jag tvungen att gå genom ett äventyrbad för att komma hem.
Någon som har lust att tyda min dröm? ;o)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag som knappt vågar mig in till stan nuförtiden!:) Kanske var det en sanndröm, fast förmodligen inte. Jag skulle tro att det på något vis var du själv som bearbetade din förlossning, å alla andras välvilja där efteråt!;)

2008-09-23 @ 16:20:19
Postat av: Spiro

Men vart kom äventyrbadet in i bilden då? :o)

Postat av: lillsyrran

Kanske den känsla du hade själv när vattnet gick? Tack för igår ialla fall. Snyggast i hela skolan idag med min senapsgula tröja (mamma älskar den XD). Jag är ledig nästa tisdag också. Bokad? ;)

2008-09-23 @ 19:26:11
Postat av: Anonym

HAHAHA!!! Det var knappast den glada känslan av äventyrsbad som kom över mig när vattnet gick! %oP Hihi, får väl kolla mitt busy schema.. ;o)

2008-09-23 @ 22:14:24
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback